Hrvatska ima novi hit proizvod iz Like

0
Foto: Nova TV

Hrvatska poduzetnička scena dobila je novi snažan iskorak iz Like. U velikom finalu šeste sezone emisije Startaj Hrvatska titulu HIT proizvoda 2025. godine osvojile su Pločke, ručno rađene snack pločice iza kojih stoji poduzetnica Nikolina Perša i njezin brend Smočnica. Tijekom cijele sezone Pločke su se istaknule kvalitetom, jasnom pričom i kontinuiranim razvojem proizvoda, što je na kraju prepoznato i ovom prestižnom titulom.

„Ovo mi je veliko iznenađenje. Znam da je moj proizvod odličan, ali nisam očekivala da ću dobiti i potvrdu da je to zaista HIT proizvod. Treba vremena da se dojmovi slegnu“, izjavila je Nikolina nakon proglašenja, dodajući kako joj posebno znači činjenica da titula stiže upravo u Liku, odakle proizvod i potječe.

Oglas
čestitka 1 čestitka 2

Pločke nastaju u srcu Like, a njihova priča neraskidivo je povezana s osobnim putem poduzetnice. Inspiraciju je pronašla u povratku korijenima, obiteljskom pčelinjaku i želji da prirodne, lokalne sastojke pretvori u zdrav, praktičan međuobrok. Snack pločice izrađuju se od ličkog meda, orašastih plodova, sjemenki i suhog voća, bez aditiva i umjetnih zaslađivača, s naglaskom na čistu recepturu i prirodan okus. Brend Smočnica uspješno spaja tradiciju i suvremene prehrambene navike, a Pločke su u kratkom vremenu osvojile kupce i postale izbor za svaki dan.

Kroz projekt je osmero poduzetnika, uz stručnu podršku tvrtke SPAR Hrvatska, dobilo priliku razvijati svoje poslovanje i predstaviti proizvode široj publici. U finalu su, osim pobjednice, i ostali kandidati potpisali ugovore na određeno vrijeme te nastavljaju graditi svoje brendove na policama SPAR-a.

Među sudionicima su se istaknuli brat i sestra iz Satnice Đakovačke s brendom Lješnjak Habada, mladi pčelar Filip Raponja iz istarske Krnice sa svojim Plan Bee proizvodima, kao i bračni par Želinski iz Ruščice koji nastavlja razvoj namaza nutKat. Na policama ostaju i Marcela te njezin otac Dragutin Marković iz Velike Gorice s proizvodom ChoCo – bučinim sjemenkama u čokoladi, zatim Derma Support, krema za osjetljivu kožu Martine Ćustić, Cookie Box Ivone Poljak iz Zagreba te osvježavajući sokovi Mist iza kojih stoji Tomislav Juretić.

Direktorica nabave SPAR Hrvatska Žana Lovrić poručila je kandidatima da su dokazali kako se isplati vjerovati u ideju i proizvod, ali i naglasila da je pred njima tek početak te da stečeno iskustvo trebaju uložiti u daljnji razvoj. Glavni izvršni direktor SPAR Hrvatska David Kovačić istaknuo je ponos na projekt te ohrabrio buduće poduzetnike porukom da se uz viziju, strast i vjeru u vlastiti proizvod uspjeh može graditi zajedno.

Titula HIT proizvoda tako je ove godine otišla u Liku, potvrdivši da domaća kvaliteta, autentična priča i predan rad mogu pronaći put do tržišta i srca potrošača.

L.O.

ZUC