Promocija Like u novom izdanju i s novim sadržajima

0

Turistička zajednica općine Plitvička Jezera i Turistička zajednica grada Gospića pripremile su promotivni projekt pod nazivom „Lika je lik“. Kampanja je usmjerena na predstavljanje ključnih turističkih atributa poput prekrasne prirode i bogate outdoor ponude. Direktorica Turističke zajednice Grada Gospića Maja Strilić definirala nam je najvažnije dosege  ovoga projekta.

– Kampanja je trenutno namijenjena domaćem tržištu, šaljemo poruku i važnost boravka u prirodi, poruku da gostima nudimo sigurnost i privatnost. Obiteljski smještaj, kampovi, manji obiteljski hoteli ove godine imaju veliku priliku. Gosti će sigurno tražiti mjesta s manje ljudi i s privatnim sadržajima, dakle mjesta gdje imaju potpuni mir i privatnost, pri čemu  Lika ima veliku prednost i odgovara trenutnim uvjetima na tržištu. Moramo poslušati tržište, ponuditi sigurnost, privatnost, brigu, nezagađeni zrak, čistu prirodu, vodu, aktivnosti u prirodi… Turisti će tražiti individualni transport, individualni smještaj, individualne aktivnosti… Znamo da je naša županija prostorno najveća županija u RH i  da ima najmanje stanovnika što je u ovoj situaciji naša prednost i to svakako trebamo naglašavati u ovo vrijeme korona-epidemije, smatra direktorica Strilić.

Oglas

Za ovaj komunikacijski koncept pripremljen je video materijal i brošura u digitalnom i tiskanom obliku na hrvatskom jeziku. Kampanja će se voditi putem društvenih medija, a kada prilike dopuste  u planu je odraditi promocije u većim gradovima (Zagreb, Split, Rijeka…). Direktorica TZ Općine Plitvička Jezera Maja Šikić uvjerena je kako svakako treba napomenuti da će Strategija na kojoj su radili unaprijediti provedbu održivog i odgovornog turizma, prijelaz na kružno gospodarstvo i koordinirano djelovanje( uključene su turističke agencije ,obiteljska poljoprivredna gospodarstva, postignut je dogovor sa lokalnim OPG-ima koji će svoju ponudu domaćih i svježih proizvoda dostavljati gostima u njihov trenutni smještaj).

-Druga faza će biti komunikacija prema stranim tržištima koja će uslijediti odmah nakon otvaranja granica. Mi smo ostali pozitivni u očekivanjima i nećemo odustati od naše namjere  da zajedničkim radom, koordiniranim djelovanjem  predstavimo i promoviramo našu destinaciju i ponudimo najvrjednije i ono najbolje što imamo…

#Likajelik 

Prema ličkoj legendi „ bile su dvije sestre, dvije kneginje. Obadvjema je pripadala zemlja, koja se zove Lika i Krbava. Tu su zemlju dobile po očevoj smrti. Jedna je sestra Karolina, dobila Krbavu i po njoj se prozvao taj kraj. Druga sestra je dobila današnju Liku. Ta je kneginja bila boležljiva pa je putovala okolo tražeći lijeka. Ožedni i napije se vode kod Ribnika. Bol okrene na bolje. Ona je vidjela da joj ta voda dobro čini, da je upravo liči (liječi). Ta je voda postala za nju „lik“ (lijek), pa je zato prozvala „Lika“, a od vode dobi cijeli kraj ime Lika. Zaključak video uradka i popratnih brošura je #Odlučilogično!

L.O.