Poštovani,
sukladno odredbama Zakona o medijima, člankom 40. te člancima 21. i 22. istog zakona, ovim putem zahtijevam objavu ispravka, kao i objavu isprike urednika, TE UKLANJANJE SPORNOG ČLANKA, u vezi članka naslova :“225 TISUĆA KUNA ZA MARKETING Gradska vlast u Gospiću i dalje šuti“objavljenog dana 26. kolovoza 2020. godine na web stranici www.lika-online.com.


link na članak: https://www.lika-online.com/225-tisuca-kuna-za-marketing-gradska-vlast-u-gospicu-i-dalje-suti/
S obzirom na netočnost cjelokupnog sadržaja članka, u nastavku dajemo tekst za ispravak čiji sadržaj u cijelosti zahtijevamo da objavite:
——————————————————————————————————
„DEMANTIJ:Neistinite informacije u članku:“225 TISUĆA KUNA ZA MARKETING Gradska vlast u Gospiću i dalje šuti“
Na portalu Lika-online (web stranica www.lika-online.com) dana 26. kolovoza 2020. godine objavljen je članak autora L.O. pod naslovom “225 TISUĆA KUNA ZA MARKETING Gradska vlast u Gospiću i dalje šuti“. Sukladno Zakonu o medijima, Grad Gospić zahtjeva objavu ispravka u medijima, bez promjena i dopuna na istom ili istovrijednom mjestu programskog prostora i na isti ili istovrijedan način na koji je bila objavljena informacija na koju se ispravak odnosi.
ISPRAVAK OBJAVLJENE INFORMACIJE:
Grad Gospić u cijelosti odbacuje kao neistinite sve navode kojima se u tekstu “225 TISUĆA KUNA ZA MARKETING Gradska vlast u Gospiću i dalje šuti“ pokušava insinuirati da bi Grad Gospić postupao protuzakonito. Također se ističe da je portal Lika-Online, sukladno Zakonu o pravu na pristup informacijama, zatražio informacije u vezi navedene tematike no odgovor u zakonskom roku nije pričekao odgovor Grada Gospića kako bi objavio istinite informacije.
Upravo suprotno navodima i insinuacijama, Grad Gospić je sukladno Zakonu o javnoj nabavi, u EOJN RH i na svojim mrežnim stranicama 21. siječnja 2020. godine objavio Plan nabave za 2020. godinu: https://gospic.hr/javna-nabava/plan-nabave-za-2020-godinu/. Sukladno Pravilniku o provedbi postupaka jednostavne nabave Grada Gospića (https://gospic.hr/pravilnik-o-provedbi-postupaka-jednostavne-nabave-grada-gospica/) postupak jednostavne nabave za predmet nabave: Usluge marketinga, evidencijski broj nabave JN-11/20 pokrenut je 21. veljače 2020. godine. Poziv na dostavu ponuda poslan je 25. veljače 2020. godine na tri adrese (sukladno Pravilniku) sljedećim gospodarskim subjektima:
- KARYDIA d.o.o.
- Libertas virtualna asistencija j.d.o.o.
- Plitvice Times j.d.o.o.
U roku na dostavu ponuda nije pristigla niti jedna ponuda te je dana 9. ožujka 2020. godine donesena Odluka o poništenju postupka jednostavne nabave. Ponovljeni postupak jednostavne nabave za predmet nabave: Usluge marketinga, evidencijski broj nabave JN-11/20 pokrenut je 12. ožujka. Poziv na dostavu ponuda poslan je 12. ožujka 2020. godine na tri adrese (sukladno Pravilniku) sljedećim gospodarskim subjektima:
- KARYDIA d.o.o.
- LEVELPRO d.o.o.
- PRiLIKA LIKE j.d.o.o.
U roku na dostavu ponuda pristigla je jedna ponuda ponuditelja PRiLIKA LIKE j.d.o.o..
Pozivom na dostavu ponuda propisani su razlozi za isključenje ponuditelja:
- nekažnjavanje,
- plaćanje dospjele porezne obveze i obveze za mirovinsko i zdravstveno osiguranje,
- dugovanja prema Gradu Gospiću.
Istim Pozivom propisani su kriteriji ZA ODABIR GOSPODARSKOG SUBJEKTA (UVJETI SPOSOBNOSTI) koje gospodarski subjekt mora dokazati:
- sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti – upis u sudski, obrtni, strukovni, ili drugi odgovarajući registar države poslovnog nastana gospodarskog subjekta.
- tehničku i stručnu sposobnost – Naručitelj određuje uvjete tehničke i stručne sposobnosti kojima se osigurava da gospodarski subjekt ima iskustvo potrebno za izvršenje ugovora na odgovarajućoj razini kvalitete. Svoju tehničku i stručnu sposobnost gospodarski subjekt dokazuje sljedećim: Popisom glavnih usluga pruženih u godini u kojoj je započeo postupak nabave (2020.) i tijekom tri prethodne godine (2019.-2017.). Ponuditelj mora dokazati da je u godini u kojoj je započeo postupak nabave (2020.) i tijekom tri prethodne godine, uredno izvršio najmanje jednu, a najviše tri usluge iste ili slične predmetu nabave, koje kumulativno daju iznos od minimalno 180.000,00 HRK. Kao dokaz sposobnosti ponuditelj treba priložiti popis izvršenih usluga u navedenom razdoblju.Temeljem kriterija propisanih Pozivom na dostavu ponuda te dostavljene ponude, dana 24. ožujka 2020. godine donesena je Odluka o odabiru najpovoljnije ponude. Ugovor je sklopljen dana 1. travnja 2020. godine. Predmet ugovora je promocija Grada Gospića te njegovo medijsko pozicioniranje na nacionalnoj i lokalnoj razini. Zadatak Izvršitelja je osmišljavanje, razvoj i provedba marketinške i komunikacijske strategije kako bi se ostvarili zacrtani ciljevi te pružanje konzultantskih usluga Naručitelju u području marketinga i odnosa s javnošću. Ugovorom naručitelj povjerava, a Izvršitelj preuzima pružanje usluge koja obuhvaća:
- a) vođenje marketinga i odnosa s javnošću,
- b) rad na brendu i imidžu Grada Gospića,
- c) definiranje ključnih komunikacijskih ciljeva za vrijeme trajanja ugovora,
- d) izrade inicijalne mini strategije koja će definirati marketing (PR) aktivnosti lokalno i nacionalno za 12 mjeseci,
- e) usluge savjetovanja na području komunikacije s medijima na nacionalnoj i lokalnoj razini,
- f) kontakt s nacionalnim medijima u dogovoru s Naručiteljem prema izdvojenim temama ili informacijama koje se dostavljaju novinarima/redakcijama,
- g) povećanje medijske vidljivosti Grada Gospića kroz aktivnosti i u sinergiji sa zakupom medija te aktivnostima na društvenim mrežama,
- h) savjetovanje za teme, tekstualna obrada članaka,
- i) pokretanje tema od interesa Grada,
- j) korištenje Mediatoolkita za mjesečne izvještaje o pojavljivanju Grada Gospića,
- k) dnevna kontrola aktivnosti na Internetu i društvenim mrežama.
Od Izvršitelja se očekuje učinkovito mjerenje i vrednovanje svih marketinških i komunikacijskih aktivnosti te redovito mjesečno izvještavanje Naručitelja na jasan i mjerljiv način.
Vrijednost ugovora temeljem ponude iznosi 180.000,00 kn bez PDV-a, odnosno 225.000,00 kn s PDV-om.
Sredstva za usluge marketinga osigurana su u Proračunu Grada Gospića za 2020. godinu i projekcijama za 2021. i 2022. godinu. (https://gospic.hr/inc/uploads/2020/01/Prora%c4%8dun-Grada-Gospi%c4%87a-za-2020.godinu-i-projekcije-za-2021.-i-2022.-godinu.pdf ).
Objavljenim člankom prekršen je Zakon o medijima i dužnost novinara da na zakonit način zatraži i provjeri sve činjenice koje objavljuje, a što nije učinjeno. Da su na valjani način prikupljene informacije, do objave ovakvog članka (vjerujemo) ne bi niti došlo.
U objavljenom članku, neistinitim i senzacionalističkim insinuacijama, ozbiljno se narušava dostojanstvo Grada Gospića a istovremeno sugrađanima i državljanima Republike Hrvatske stvara posve pogrešan dojam o radu i funkcioniranju Grada Gospića.
Slijedom svega iznesenog, ovime Grad Gospić, pored zahtjeva za objavu ovog ispravka, poziva na davanje isprike sukladno odredbi članka 22. Zakona o medijima.“
——————————————————————————————————
Slijedom svega iznesenog, zahtijevamo da objavite traženi ispravak, izrazite ispriku za objavljeni članak i sve povezane informacije o navedenoj tematici, te uklonite predmetni članak s portala, a sve u svrhu izbjegavanja sudskih sporova, uključujući i naknadu štete.
S poštovanjem,
Kristina Prša,
zamjenica gradonačelnika Grada Gospića