Dobra priča za konac godine

0

Pri kraju smo 2015. godine i vrijeme je za sumiranje rezultata rada. Barem u turističkim destinacijama na jadranskoj obali. Istini za volju, još će  oko Božića i Nove godine u hotelima boraviti nešto gostiju, ali onaj pravi učinak uvijek se vezuje uz  ljetno razdoblje, uz špicu turističke sezone. Među destinacijama koje svakako imaju razloga za likovanje je Karlobag.

Ovogodišnja turistička bilanca Turističke zajednice Karlobag najuspješnija je u  povijesti ove općine. U 2015. godini zabilježeno je više od 173 tisuća noćenja, što je za 8% više nego li prošle godine. Direktorica Turističke zajednice Karlobag Ivanka Šegota  ističe kako su po nacionalnoj strukturi na prvom mjestu i dalje Nijemci. Na drugu su poziciju izbili Poljaci, a slijede ih Česi. Tradicionalno brojni Austrijanci također nisu izostali, ali su trenutno na četvrtoj poziciji po broju noćenja  u Karlobagu. Domaći su gosti na području općine Karlobag prošle godine ostvarili 9 200 noćenja, dok je ove godine taj broj smanjen na 7 400 noćenja. Ovakav pad broja noćenja domaćih gostiju svakako je još jedno lice recesije za koju državna politika tvrdi kako je stvar prošlosti.

Oglas

Svjedoci smo da je TZ Karlobag protekle sezone uložila znatna sredstva, podosta kreativnosti i truda da bi se gosti osjećali ugodnije. Manifestacije u rasponu od sporta, zabave, plesnjaka, dječjih igraonica, pa do koncerata ozbiljne glazbe i književnih večeri svakako su dodatno obogatile sadržaje na području općine Karlobag. To je svakako kredit koji će se po uspješnosti pokazati i naredne godine. Suncobran i ležaljka za gosta odavno nisu luksuz, treba mu pružiti puno više. Rezultati TZ Karlobag pokazuju kako se turistička priča ovog dijela Jadrana razvija u dobrom pravcu.

H.J.