Temeljem članka 6. Zakona o zakupu i prodaji poslovnog prostora (“Narodne novine” br. 91/96, 124/97, 174/04 i 38/09), članka 3. Odluke o uvjetima i postupku za davanje u zakup poslovnih prostora na području Općine Karlobag ( «Županijski glasnik « Ličko-senjske županije broj: 20/09), Općina Karlobag dana 12.06.2012. raspisuje
JAVNI NATJEČAJ
za zakup poslovnih prostora
na k.č.br. . 211/1 k.o. Baške Oštarije i k.č.br. 1422 k.o. Lukovo Šugarje
a) PREDMET NATJEČAJA
Raspisuje se javni natječaj za prikupljanje pisanih ponuda za davanje u zakup poslovnog prostora na k.č.br. 211/1 k.o. Baške Oštarije upisane u zk.ul.br 495 površine 365čhv i k.č.br. 1422 k.o. Lukovo Šugarje upisane u zk.ul.br 63/A površine 1327m2 u etno turističko- ugostiteljske svrhe.
Početni iznos zakupnine za k.č.br. 211/1 k.o. Baške Oštarije obračunava se isto kao i za k.č.br. 1422 k.o. Lukovo Šugarje u iznosu 4.000,00 kn mjesečno.
Zastupnik se obvezuje platiti sve pristojbe i plaćati sve poreze, doprinose i druge troškove koji proizlaze iz zakupa poslovnog prostora u skladu s važećim pravnim propisima.
U mjesečnoj zakupnini nisu sadržani režijski troškovi i drugi troškovi koji proizlaze iz korištenja prostora, a kapitalno ulaganje i troškovi održavanja prostora, prema valjanim i od strane zakupodavca odobrenim troškovima, odbijaju se od cijene zakupnine.
Poslovni prostor daje se u zakup na rok od 30 godina.
Ukoliko predmetni prostor bude potreban za odvijanje osnovnoškolske nastave, zakup prostora može prestati i prije ugovornog roka, što će zakupodavac i zakupoprimac definirati ugovorom.
Pravo sudjelovanja u natječaju imaju sve pravne i fizičke osobe.
Rok za podnošenje pisanih ponuda je 8 dana od objave javnog natječaja u tisku. Ponude za natječaj podnose se u zatvorenoj omotnici na adresu:
Općina Karlobag, dr. Franje Tuđmana 2, 53288 Karlobag, uz naznaku „ Ponuda za zakup poslovnog prostora“ preporučenom pošiljkom ili neposredno.
b) OPĆI UVJETI NATJEČAJA
Ponuda treba sadržavati:
- naziv ponuditelja, sjedište i OIB
- program gospodarskog korištenja prostora
- visinu ponuđene mjesečne zakupnine
- opis djelatnosti koju će obavljati u poslovnom prostoru
- mjesto i datum podnošenja ponude
- potpis i pečat pravne osobe ponuditelja
Uz ponudu potrebno je priložiti:
- izvod iz sudskog registra iz kojeg je vidljiva registracija i djelatnost ponuditelja
- dokaz o uplaćenoj jamčevini
- dokaz iz kojeg je vidljivo da ponuditelj nema poreznih dugovanja kao ni dugovanja prema Općini Karlobag
Svaki je ponuditelj dužan, kao garanciju ozbiljnosti ponude uplatiti jamčevinu u iznosu dvije mjesečne zakupnine istaknute u ovom natječaju kao početni iznos zakupnine.
Jamčevina se uplaćuje na žiro račun Općine Karlobag br.2340009-1817800009 apozivom na broj:
- za fizičke osobe: 68 7706-OIB
- za pravne osobe: 64 7706-OIB
c) MJERILA ZA ODABIR NAJPOVOLJNIJE PONUDE
Odluku o izboru najpovoljnije ponude donosi Općinski Načelnik.
Najpovoljnijom ponudom smatra se ona koja uz ispunjenje svih ostalih uvjeta iz natječaja sadrži najviši iznos zakupnine.
Nepravovremene i nepotpune ponude neće se razmatrati.
Natjecateljima koji ne uspiju na natječaju, jamčevina se vraća u roku od 15 dana.
OPĆINA KARLOBAG