Hrvatska gorska služba spašavanja primila nagradu za Komunikatora godine

0
Daria Mateljak s clanovima HGSS-a

 

Odnosi s javnošću u Hrvatskoj razvijaju se u skladu sa svjetskim komunikacijskim trendovima, no hrvatske stručnjake za odnose s javnošću odlikuje i velika kreativnost. Zaključak je to desete dodjele nagrada Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću.

Oglas

„Zahvaljujući Grand PRixu na jednom mjestu dobivamo pregled najboljega što struka radi, a i sama je nagrada poticaj za njezin daljnji razvoj“, kazala je Aleksandra Kolarić, predsjednica HUOJ-a.

Poseban Grand PRix za razvoj struke dodijeljen je Mireli Španjol Marković, direktorici tvrtke Ciceron komunikacije.

„Mirela Španjol Marković vodeća je hrvatska predavačica i konzultantica za područje primijenjene retorike u menadžmentu, prodaji i marketingu. Autorica je knjige „Moć uvjeravanja“ te organizatorica istoimene međunarodne konferencije o retorici i kulturi komuniciranja. Premda se bavi specifičnom granom komunikacija, struka joj je izuzetno zahvalna na velikom doprinosu u razvoju javnog nastupa i javne komunikacije općenito“, istaknula je Aleksandra Kolarić dodjeljujući najveće stručno priznanje iz odnosa s javnošću.

Kako bi se kvalitetna komunikacija promicala i među onima kojima to nije struka, HUOJ dodjeljuje nagrade za Komunikatora i Antikomunikatora godine. Kao vrsni su komunikatori u hrvatskom javnom prostoru prepoznati ministar financija Zdravko Marić, bivši voditelj kurikularne reforme Boris Jokić, pokretač portala srednja.hr Marko Matijević i književnik Bruno Šimleša, a kao ne samo vrsni komunikatori nego i komunikacijski inovatori nagradu za Komunikatora godine primili su članovi Hrvatske gorske službe spašavanja. Lošom pak javnom komunikacijom tijekom prošle se godine istaknuo rektor Sveučilišta u Zagrebu prof. dr. sc. Damir Boras, pa mu je dodijeljen Šipak godine te ponuđeno besplatno savjetovanje vodećih hrvatskih stručnjaka iz područja komunikacija.

Žiri jubilarnog Grand Prixa ove je godine imao iznimno mnogo posla.

„Petnaest stručnjaka iz svih područja odnosa s javnošću u žiriranje je uložilo više od sedamsto sati rada. Ove nam je godine stigao rekordan broj prijava – njih 68 među kojima je izabrano 36 finalista. Za ovogodišnji smo Grand PRix proširili i broj kategorija, pa ih je ukupno bilo dvanaest. Napredak se vidi u skoro svim granama odnosa s javnošću. Uz već dokazanu kvalitetu velikih projekata zanimljiv je i broj onih manjih koji su pokazali zavidnu stručnu i stratešku razinu“, kazala je Daria Mateljak, predsjednica žirija nagrade Grand PRix.

Grand PRix za odnose s javnošću u regionalnoj i lokalnoj samoupravi dobila je Javna ustanova u kulturi Tvrđava kulture Šibenik za projekt „Više od stvarnosti – prva godina revitalizirane tvrđave Barone“. Grand PRix za odnose s javnošću u nevladinu sektoru osvojio je Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri za Hub385 projektom „Lansiranje i pozicioniranje Hub385 centra inovacija“. Grand PRix za odnose s javnošću za velika trgovačka društva dodijeljen je agenciji Madison Consulting koja je za tvrtku Ikea Hrvatska izradila projekt „Probna kuća Ikea“. Grand PRix za odnose s javnošću za mala i srednja trgovačka društva uručen je predstavnicima Dialog komunikacija za „Diablog“. Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje primile su Pragma komunikacije koje su za klijenta Zagrebačku pivovaru/Ožujsko pivo stvorile projekt „Počeši s razlogom – kampanja za rano otkrivanje raka testisa“. Na istu adresu – Pragma komunikacijama koji je za klijenta Zagrebačku pivovaru realizirao „Predstavljanje online sustava za samostalni unos kadrovskih podataka People Central”, otišao je i Grand PRix za unutrašnju komunikaciju. Grand PRix za najbolju prilagodbu svjetske kampanje dobila je agencija Dialog komunikacije koja je za tvrtku Mars Hrvatska adaptirala kampanju „Orbit daruje osmijeh“. Grand PRix za političku komunikaciju otišao je u stožer kampanje Anke Mrak – Taritaš za kampanju „Anka je Mrak, Za građane i građevine“. Grand PRix za digitalnu komunikaciju dobila je Nova TV za „Praćenje Europskog prvenstva na portalu Gol.hr”. Grand PRix za organizaciju događanja osvojilo je Društvo Propela Zadar s „10. DM Millenium Jumpom“. Grand PRix za komunikacijsku strategiju dodijeljena je agenciji Hauska & Partner koja je za tvrtku Danfoss Hrvatska napravila strategiju „(Re)pozicioniranje tvrtke Danfoss Hrvatska“. Grand PRix za sponzoriranu komunikaciju osvojili su Allianz Zagreb i tvrtka Vetturelli s projektom „Dio koji nedostaje“.

Najuspješnijom agencijom proglašene su Pragma komunikacije. To se priznanje dodjeljuje na temelju najvišeg ukupnog rezultata svih prijavljenih projekata za nagradu Grand PRix.

L.O./PR